ЧЕРНІГІВСЬКА ГРОМАДА
Запорізької області

Про організацію роботи зі зверненнями громадян протягом 9 місяців 2021 року

Дата: 18.10.2021 15:51
Кількість переглядів: 379

Чернігівська селищна рада, організовуючи роботи з розгляду звернень громадян,  керується в своїй діяльності Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та ін. законодавчими актами.

З метою забезпечення  реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права на звернення громадян, створення сприятливих умов для організації особистого прийому громадян розпорядженням селищного голови від 28.12.2020 року № 127-О «Про затвердження графіків прийому громадян на 2021 рік»  було затверджено графіки особистого прийому громадян селищним головою, першим заступником селищного голови, заступниками селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради. Графік прийому громадян в населених пунктах старостинських округів Чернігівської селищної ради та графік проведення гарячих телефонних ліній затверджені розпорядженням селищного голови від 05.03.2021 року № 29-О.

Графіки прийомів громадян керівництвом селищної ради розміщено на офіційному сайті селищної ради та на інформаційному стенді в адміністративній будівлі.  На виконання Закону України «Про звернення громадян» громадяни можуть звернутися до органу місцевого самоврядування з електронними петиціями через офіційний веб-сайт Чернігівської селищної ради, а також з електронними зверненнями (рубрика «Контакти»).

Гарячі телефонні лінії за участі селищного голови, першого заступника селищного голови, заступників селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретаря ради проводяться щомісячно в останню середу місяця, згідно із графіком. 

Звернення, в яких порушуються питання інформативного, довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються і вирішуються невідкладно. Звернення, що потребують більш детального вивчення, розглядаються у тому ж порядку, що й письмові звернення.

Протягом дев′яти місяців 2021 року селищним головою та першим заступником селищного голови було здійснено 26 виїзних прийомів до  старостинських округів. На прийомах були підняті питання щодо функціонування закладів освіти, земельні питання, питання соціальних виплат, сім′ї, охорони здоров′я, житлові питання, комунальні, питання розвитку фізкультури і спорту на території громади.

На час   карантину, з метою запобігання поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом  SARS-CoV-2, особистий прийом здійснювався за допомогою телефонного зв’язку. 

Протягом дев′яти місяців 2021 року до Чернігівської селищної ради надійшло 369 звернень (за аналогічний період 2020 року - 226 ), з них отримано на особистому прийомі 92 звернення (у 2020 – 129 ). Основні питання, порушені у зверненнях, що надійшли у зазначений  період, стосувалися: аграрної політики і земельних відносин – 143, соціального захисту – 59,  комунального господарства –50, житлової політики – 16,  освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 14, транспорту і зв'язку – 7, діяльності органів місцевого самоврядування – 3, праці і заробітної плати – 7, охорони здоров’я – 38, сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 11, екології та природних ресурсів – 4, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 2, інші – 31.

 Дані про звернення громадян, що надійшли до Чернігівської селищної ради протягом  дев′яти місяців 2021 року у порівнянні з зазначеним періодом 2020 року додаються.

Звернення по земельним питанням розглядались на засіданнях постійної комісії селищної ради з питань містобудування, будівництва, земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища. По рекомендованим постійною комісією питанням на сесії були прийняті відповідні рішення. Звернення, в яких порушувалися питання комунального господарства, вивчалися членами утворюваних комісій, про що складалися відповідні акти.

За результатами розгляду 69 питань (19%) вирішено  позитивно,  на 302 питань (78%) дано роз’яснення.

Порушень термінів, неякісного розгляду звернень не зафіксовано.

 Усі заяви, які надійшли до селищної ради протягом дев′яти місяців 2021 року, детально опрацьовані, заявникам  в належний термін надано відповіді. Термін розгляду  11 звернень, які надійшли протягом дев’яти місяців 2021 року, продовжено згідно чинного законодавства.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь