Про організацію роботи зі зверненнями громадян у І півріччі 2021 року
Чернігівська селищна рада, організовуючи роботи з розгляду звернень громадян, керується в своїй діяльності Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та ін. законодавчими актами.
З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права на звернення громадян, створення сприятливих умов для організації особистого прийому громадян розпорядженням селищного голови від 28.12.2020 року № 127-О «Про затвердження графіків прийому громадян на 2021 рік» було затверджено графіки особистого прийому громадян селищним головою, першим заступником селищного голови, заступниками селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради. Графік прийому громадян в населених пунктах старостинських округів Чернігівської селищної ради та графік проведення гарячих телефонних ліній затверджені розпорядженням селищного голови від 05.03.2021 року № 29-О.
Графіки прийомів громадян керівництвом селищної ради розміщено на офіційному сайті селищної ради та на інформаційному стенді в адміністративній будівлі. На виконання Закону України «Про звернення громадян» громадяни можуть звернутися до органу місцевого самоврядування з електронними петиціями через офіційний веб-сайт Чернігівської селищної ради, а також з електронними зверненнями (рубрика «Контакти»).
Гарячі телефонні лінії за участі селищного голови, першого заступника селищного голови, заступників селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретаря ради проводяться щомісячно в останню середу місяця, згідно із графіком.
Звернення, в яких порушуються питання інформативного, довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються і вирішуються невідкладно. Звернення, що потребують більш детального вивчення, розглядаються у тому ж порядку, що й письмові звернення.
У першому півріччі 2021 року селищним головою та першим заступником селищного голови було здійснено виїзні прийоми до 15 старостинських округів. На прийомах були підняті питання щодо функціонування закладів освіти, земельні питання, питання соціальних виплат та розвиток фізкультури і спорту на території громади.
На час карантину, з метою запобігання поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, особистий прийом здійснювався за допомогою телефонного зв’язку.
Протягом першого півріччя 2021 року до Чернігівської селищної ради надійшло 247 звернень (за аналогічний період 2020 року - 135 ), з них отримано на особистому прийомі 48 звернень (у 2020 – 78 ). Основні питання, порушені у зверненнях, що надійшли у зазначений період, стосувалися: аграрної політики і земельних відносин – 109, соціального захисту – 40, комунального господарства – 16, житлової політики – 6, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 14, транспорту і зв'язку – 3, діяльності органів місцевого самоврядування – 1, праці і заробітної плати – 7, охорони здоров’я – 19, сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 11, екології та природних ресурсів – 4, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 1, інші – 16.
Дані про звернення громадян, що надійшли до Чернігівської селищної ради за І півріччя 2021 року у порівнянні з І півріччям 2020 року додаються.
Звернення по земельним питанням розглядались на засіданнях постійної комісії селищної ради з питань містобудування, будівництва, земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища. По рекомендованим постійною комісією питанням на сесії були прийняті відповідні рішення. Звернення, в яких порушувалися питання комунального господарства, вивчалися членами утворюваних комісій, про що складалися відповідні акти.
За результатами розгляду 45 звернень (18%) вирішено позитивно, на 177 звернень (72%) дано роз’яснення.
Порушень термінів, неякісного розгляду звернень не зафіксовано.
Усі заяви, які надійшли до селищної ради протягом І півріччя 2021 року, детально опрацьовані, заявникам в належний термін надано відповіді. Термін розгляду 25 звернень, які надійшли у першому півріччі, перейшов на наступне півріччя.
Дані
про звернення громадян, що надійшли до Чернігівської селищної ради
у І півріччі 2021 року у порівнянні з І півріччям 2020 року
№ з/п |
Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування |
Кількість усіх звернень |
Кількість звернень, що надійшли поштою (п.1.1) |
Кількість звернень на особистому прийомі (п.1.2) |
Результати розгляду звернень |
||||||||||
вирішено позитивно п.9.1 |
відмовлено у задоволенні п. 9.2 |
дано роз’яснення п.9.3 |
інше п 9.4-9.6 |
||||||||||||
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
1. |
Чернігівська селищна рада |
135 |
247 |
57 |
199 |
78 |
48 |
40 |
45 |
- |
- |
94 |
177 |
1 |
- |
№ з/п |
Кількість звернень з них: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
повторних (п.2.2) |
колективних (п.5.2) |
від учасників та інвалідів війни, та бойових дій (п.7.1, 7.3, 7.4, 7.5) |
від інвалідів I, II, III групи (п.7.7, 7.8, 7.9) |
від ветеранів праці (п.7.6) |
від дітей «війни» (п.7.2) |
від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів - героїнь (п. 7.11, 7.12, 7.13) |
від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб , що потерпіли від чорнобильської катастрофи (п. 7.14, 7,15) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
|
|||||||||||||||||||||||||
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
|
|||||||||||||||||||||||||
3 |
11 |
13 |
16 |
5 |
12 |
22 |
44 |
1 |
0 |
2 |
5 |
4 |
- |
- |
- |
|
|||||||||||||||||||||||||
№ з/п |
Кількість питань, порушених у зверненнях громадян |
У тому числі питання:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
аграрної політики і земельних відносин |
транс порту і зв’язку |
фінансової податко- вої митної політики
|
соціального захисту |
праці і заробітної плати |
охорони здоров’я |
Комуналь- ного господарства
|
житлової політики |
екології та природних ресурсів
|
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку |
||||||||||||||||||||||||||||||||
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
||||||||||||||||||||
33 |
34 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
55 |
56 |
||||||||||||||||||||
|
144 |
247 |
32 |
109 |
1 |
3 |
- |
- |
25 |
40 |
1 |
7 |
19 |
19 |
40 |
16 |
5 |
6 |
- |
4 |
2 |
1 |
|||||||||||||||||||
№ з/п |
У тому числі питання: |
|
|||||||||||||||||
сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту |
освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності |
діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин |
діяльності центральних органів виконавчої влади |
діяльності місцевих органів виконавчої влади |
діяльності органів місцевого самоврядування |
державного будівництва, адміністративно – територіального устрою |
інші |
Кількість усіх громадян, що звернулися |
|
||||||||||
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
2020 |
2021 |
||
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
65 |
66 |
67 |
68 |
69 |
70 |
71 |
72 |
73 |
74 |
||
- |
11 |
7 |
14 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
1 |
1 |
- |
- |
11 |
16 |
435 |
507 |
||