A A A K K K
для людей із порушенням зору
ЧЕРНІГІВСЬКА ГРОМАДА
Запорізької області

Про організацію роботи зі зверненнями громадян у І кварталі 2021 року

Дата: 22.04.2021 13:51
Кількість переглядів: 256

Чернігівська селищна рада, організовуючи роботи з розгляду звернень громадян,  керується в своїй діяльності Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та ін. законодавчими актами.

З метою забезпечення  реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права на звернення громадян, створення сприятливих умов для організації особистого прийому громадян розпорядженням селищного голови від 28.12.2020 року № 127-О «Про затвердження графіків прийому громадян на 2021 рік»  було затверджено графіки особистого прийому громадян селищним головою, першим заступником селищного голови, заступниками селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретарем ради, керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету. Графік прийому громадян в населених пунктах старостинських округів Чернігівської селищної ради та графік проведення гарячих телефонних ліній затверджені розпорядженням селищного голови від 05.03.2021 року № 29-О.

Графіки прийомів громадян керівництвом селищної ради розміщено на офіційному сайті селищної ради та на інформаційному стенді в адміністративній будівлі. 

Гарячі телефонні лінії за участі селищного голови, першого заступника селищного голови, заступників селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретаря ради, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету проводяться щомісячно в останню середу місяця, згідно із графіком.  Звернення, в яких порушуються питання інформативного, довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються і вирішуються невідкладно. Звернення, що потребують більш детального вивчення, розглядаються у тому ж порядку, що й письмові звернення.

У першому кварталі 2021 року селищним головою та першим заступником селищного голови було здійснено виїзні прийоми до 6 старостинських округів. На прийомах були підняті питання щодо функціонування закладу освіти, земельні питання, питання соціальних виплат та розвиток фізкультури і спорту на території громади.

На час   карантину, з метою запобігання поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом  SARS-CoV-2, особистий прийом здійснювався за допомогою телефонного зв’язку. 

Протягом І кварталу 2021 року до Чернігівської селищної ради надійшло 91 звернення (за аналогічний період 2020 року - 73 ), з них отримано на особистому прийомі 22 звернення (у 2020 – 49 ). Основні питання, порушені у зверненнях, що надійшли у зазначений  період, стосувалися: аграрної політики і земельних відносин – 24, соціального захисту – 20,  комунального господарства – 11, житлової політики – 3,  забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 1, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 2, транспорту і зв'язку – 3, діяльності органів місцевого самоврядування – 1, праці і заробітної плати – 5, охорони здоров’я – 7, сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 4, екології та природних ресурсів – 4, інші – 6.

 Дані про звернення громадян, що надійшли до Чернігівської селищної ради за І квартал 2021 року, у порівнянні з І кварталом 2020 року додаються.

Звернення по земельним питанням розглядались на засіданнях постійної комісії селищної ради з питань містобудування, будівництва, земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища. По рекомендованим постійною комісією питанням на сесії були прийняті відповідні рішення. Звернення, в яких порушувалися питання комунального господарства, вивчалися членами утворюваних комісій, про що складалися відповідні акти.

За результатами розгляду 43 звернення (47%) вирішено  позитивно,  на 48 звернень (53%) дано роз’яснення.

Порушень термінів, неякісного розгляду звернень не зафіксовано.

Усі заяви, які надійшли до селищної ради протягом І кварталу 2021 року, детально опрацьовані, заявникам  в належний термін надано відповіді.

Дані про звернення громадян, що надійшли до Чернігівської селищної ради  у І кварталі  2021 року у порівнянні з І кварталом 2020 року


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь