ЧЕРНІГІВСЬКА ГРОМАДА
Запорізької області

Про організацію роботи зі зверненнями громадян у І кварталі 2021 року

Дата: 22.04.2021 13:51
Кількість переглядів: 638

Чернігівська селищна рада, організовуючи роботи з розгляду звернень громадян,  керується в своїй діяльності Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та ін. законодавчими актами.

З метою забезпечення  реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права на звернення громадян, створення сприятливих умов для організації особистого прийому громадян розпорядженням селищного голови від 28.12.2020 року № 127-О «Про затвердження графіків прийому громадян на 2021 рік»  було затверджено графіки особистого прийому громадян селищним головою, першим заступником селищного голови, заступниками селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретарем ради, керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету. Графік прийому громадян в населених пунктах старостинських округів Чернігівської селищної ради та графік проведення гарячих телефонних ліній затверджені розпорядженням селищного голови від 05.03.2021 року № 29-О.

Графіки прийомів громадян керівництвом селищної ради розміщено на офіційному сайті селищної ради та на інформаційному стенді в адміністративній будівлі. 

Гарячі телефонні лінії за участі селищного голови, першого заступника селищного голови, заступників селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретаря ради, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету проводяться щомісячно в останню середу місяця, згідно із графіком.  Звернення, в яких порушуються питання інформативного, довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються і вирішуються невідкладно. Звернення, що потребують більш детального вивчення, розглядаються у тому ж порядку, що й письмові звернення.

У першому кварталі 2021 року селищним головою та першим заступником селищного голови було здійснено виїзні прийоми до 6 старостинських округів. На прийомах були підняті питання щодо функціонування закладу освіти, земельні питання, питання соціальних виплат та розвиток фізкультури і спорту на території громади.

На час   карантину, з метою запобігання поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом  SARS-CoV-2, особистий прийом здійснювався за допомогою телефонного зв’язку. 

Протягом І кварталу 2021 року до Чернігівської селищної ради надійшло 91 звернення (за аналогічний період 2020 року - 73 ), з них отримано на особистому прийомі 22 звернення (у 2020 – 49 ). Основні питання, порушені у зверненнях, що надійшли у зазначений  період, стосувалися: аграрної політики і земельних відносин – 24, соціального захисту – 20,  комунального господарства – 11, житлової політики – 3,  забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 1, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 2, транспорту і зв'язку – 3, діяльності органів місцевого самоврядування – 1, праці і заробітної плати – 5, охорони здоров’я – 7, сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 4, екології та природних ресурсів – 4, інші – 6.

 Дані про звернення громадян, що надійшли до Чернігівської селищної ради за І квартал 2021 року, у порівнянні з І кварталом 2020 року додаються.

Звернення по земельним питанням розглядались на засіданнях постійної комісії селищної ради з питань містобудування, будівництва, земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища. По рекомендованим постійною комісією питанням на сесії були прийняті відповідні рішення. Звернення, в яких порушувалися питання комунального господарства, вивчалися членами утворюваних комісій, про що складалися відповідні акти.

За результатами розгляду 43 звернення (47%) вирішено  позитивно,  на 48 звернень (53%) дано роз’яснення.

Порушень термінів, неякісного розгляду звернень не зафіксовано.

Усі заяви, які надійшли до селищної ради протягом І кварталу 2021 року, детально опрацьовані, заявникам  в належний термін надано відповіді.

Дані про звернення громадян, що надійшли до Чернігівської селищної ради  у І кварталі  2021 року у порівнянні з І кварталом 2020 року


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь