ЧЕРНІГІВСЬКА ГРОМАДА
Запорізької області

Про організацію роботи зі зверненнями громадян в Чернігівській селищній раді протягом  2020 року

Дата: 16.04.2021 14:47
Кількість переглядів: 462

Чернігівська селищна рада , організовуючи роботи з розгляду звернень громадян,  керується в своїй діяльності Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та ін. законодавчими актами.

        З метою забезпечення  реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права на звернення громадян, створення сприятливих умов для організації особистого прийому громадян розпорядженням селищного голови від 02.01.2020 року № 1-О «Про затвердження графіків прийому громадян» було затверджено графіки особистого прийому громадян селищним головою, заступником селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступником селищного голови, секретарем ради, керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету , графік прийому громадян в населених пунктах старостинських округів Чернігівської селищної ради та графік проведення гарячих телефонних ліній.

Графіки прийомів громадян керівництвом селищної ради розміщено на офіційному сайті селищної ради та на інформаційному стенді в адміністративній будівлі. 

На виконання Закону України «Про звернення громадян» громадяни можуть звернутися до органу місцевого самоврядування з електронними петиціями через офіційний веб-сайт Чернігівської селищної ради, а також з електронними зверненнями (рубрика «Контакти»).

        На засіданні виконавчого комітету селищної ради 14 січня 2020 року підведено підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконкомі селищної ради за 2019 рік та прийнято відповідне рішення від 14.01.2020 № 1 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконкомі селищної ради у 2019 році». З метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті селищної ради, забезпечення об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду  звернень  громадян України щоквартально здійснюється аналіз надходження та виконання заяв, пропозицій та скарг громадян. Аналітичні довідки про організацію роботи зі зверненнями громадян розміщуються на офіційному сайті Чернігівської селищної ради.

Протягом 2020 року селищним головою та заступниками селищного голови здійснювалися  виїзні прийоми громадян на територіях старостинських округів згідно із графіком, затвердженим розпорядженням селищного голови від 02.01.2020 року № 1-О (щопонеділка). За звітний період здійснено 31 виїзний прийом (14 прийомів на виконання постанов Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» та від 22.07.2020 № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»  на час карантину були тимчасово припинені, але мешканці зазначених територій  могли звертатися до селищного голови за телефоном у визначені дні та години згідно з графіком). Основна тематика звернень: функціонування дитячих дошкільних закладів, шкіл, ФАПів, благоустрій територій, стан доріг, питання комунального господарства, земельних відносин , соціального захисту, житлового господарства та ін..

Гарячі телефонні лінії за участі селищного голови, заступника селищного голови, заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретаря ради, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету проводяться щомісячно згідно із графіком.  Звернення, в яких порушуються питання інформативного, довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються і вирішуються невідкладно. Звернення, що потребують більш детального вивчення, розглядаються у тому ж порядку, що й письмові звернення.

Протягом 2020 року до Чернігівської селищної ради надійшло 291 звернення (за аналогічний період 2019 року - 415), з них отримано на особистому прийомі 150 звернень (у 2019 – 140 ). 47 звернень надіслано Запорізьким обласним контактним центром згідно зі ст.. 7 Закону України «Про звернення громадян» за належністю.

 Основні питання, порушені у зверненнях, що надійшли у зазначений  період, стосувалися: аграрної політики і земельних відносин – 70, соціального захисту –47,  комунального господарства – 86, охорони здоров'я – 29, житлової політики – 18,  забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 5, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 18, транспорту і зв'язку – 2, діяльності органів місцевого самоврядування – 1. Дані про звернення громадян, що надійшли до Чернігівської селищної ради протягом 2020 року у порівнянні з 2019 роком додаються.

Усі звернення щодо земельних питань було винесено на розгляд сесій селищної ради та прийнято відповідні рішення. Звернення, в яких порушувалися питання комунального господарства, земельних відносин вивчалися членами утворюваних комісій, про що складалися відповідні акти.

         За результатами розгляду 93 звернення (32%) вирішено  позитивно,  на 197 звернень (67,6%) дано роз’яснення, 1 – надіслано за належністю.

Порушень термінів, неякісного розгляду звернень не зафіксовано.

          Усі заяви, які надійшли до селищної ради протягом 2020 року, детально опрацьовані, заявникам  в належний термін надано відповіді.

Дані про звернення громадян, що надійшли до Чернігівської селищної ради за  2020 рік у порівнянні з 2019 роком

 

 

 

 

                                                                                                                                               

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь