ЧЕРНІГІВСЬКА ГРОМАДА
Запорізької області

Про організацію роботи зі зверненнями громадян в Чернігівській селищній раді протягом 9 місяців 2020 року

Дата: 19.10.2020 10:16
Кількість переглядів: 544

Чернігівська селищна рада, організовуючи роботи з розгляду звернень громадян,  керується в своїй діяльності Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та ін. законодавчими актами.

З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права на звернення громадян, створення сприятливих умов для організації особистого прийому громадян розпорядженням селищного голови від 02.01.2020 року № 1-О «Про затвердження графіків прийому громадян» було затверджено графіки особистого прийому громадян селищним головою, заступником селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступником селищного голови, секретарем ради, керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету, графік прийому громадян в населених пунктах старостинських округів Чернігівської селищної ради та графік проведення гарячих телефонних ліній.

Графіки прийомів громадян керівництвом селищної ради розміщено на офіційному сайті селищної ради та на інформаційному стенді в адміністративній будівлі. 

На виконання Закону України «Про звернення громадян» громадяни можуть звернутися до органу місцевого самоврядування з електронними петиціями через офіційний веб-сайт Чернігівської селищної ради, а також з електронними зверненнями (рубрика «Контакти»).

Протягом 9 місяців 2020 року селищним головою та заступниками селищного голови здійснювалися виїзні прийоми громадян на територіях старостинських округів згідно із графіком, затвердженим розпорядженням селищного голови від 02.01.2020 року № 1-О (щопонеділка). За звітний період здійснено 26 виїзних прийомів (7 прийомів на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» на час карантину були тимчасово припинені, але мешканці зазначених територій могли звертатися до Манича В.О. за телефоном у визначені дні та години згідно з графіком). Основна тематика звернень: функціонування дитячих дошкільних закладів, шкіл, ФАПів, благоустрій територій, стан доріг, питання комунального господарства, земельних відносин та ін..

Гарячі телефонні лінії за участі селищного голови, заступника селищного голови, заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретаря ради, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету проводяться щомісячно згідно із графіком. Звернення, в яких порушуються питання інформативного, довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються і вирішуються невідкладно. Звернення, що потребують більш детального вивчення, розглядаються у тому ж порядку, що й письмові звернення.

Протягом 9 місяців 2020 року до Чернігівської селищної ради надійшло 226 звернень (за аналогічний період 2019 року - 340 ), з них отримано на особистому прийомі 129 звернень (у 2019 – 118 ). Основні питання, порушені у зверненнях, що надійшли у зазначений період, стосувалися: аграрної політики і земельних відносин – 46, соціального захисту –33,  комунального господарства – 70, охорони здоров'я – 28, житлової політики – 12,  забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 4, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 18, транспорту і зв'язку – 2, діяльності органів місцевого самоврядування – 1. Дані про звернення громадян, що надійшли до Чернігівської селищної ради за 9 місяців 2020 року у порівнянні з 9 місяцями 2019 року додаються.

Усі звернення щодо земельних питань було винесено на розгляд сесій селищної ради та прийнято відповідні рішення. Звернення, в яких порушувалися питання комунального господарства, земельних відносин вивчалися членами утворюваних комісій, про що складалися відповідні акти.

За результатами розгляду 70 звернень (31%) вирішено позитивно, на 155 звернень (68%) дано роз’яснення, 1 – надіслано за належністю.

Порушень термінів, неякісного розгляду звернень не зафіксовано.

Усі заяви, які надійшли до селищної ради протягом 9 місяців 2020 року, детально опрацьовані, заявникам в належний термін надано відповіді.

Дані про звернення громадян, що надійшли до Чернігівської селищної ради за 9 місяців  2020 року у порівнянні з 9 місяцями 2019 року


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь