Про організацію роботи зі зверненнями громадян в Чернігівській селищній раді протягом І півріччя 2020 року
Чернігівська селищна рада , організовуючи роботи з розгляду звернень громадян, керується в своїй діяльності Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та ін. законодавчими актами.
З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права на звернення громадян, створення сприятливих умов для організації особистого прийому громадян розпорядженням селищного голови від 02.01.2020 року № 1-О «Про затвердження графіків прийому громадян» було затверджено графіки особистого прийому громадян селищним головою, заступником селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступником селищного голови, секретарем ради, керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету , графік прийому громадян в населених пунктах старостинських округів Чернігівської селищної ради та графік проведення гарячих телефонних ліній.
Графіки прийомів громадян керівництвом селищної ради розміщено на офіційному сайті селищної ради та на інформаційному стенді в адміністративній будівлі.
На виконання Закону України «Про звернення громадян» громадяни можуть звернутися до органу місцевого самоврядування з електронними петиціями через офіційний веб-сайт Чернігівської селищної ради, а також з електронними зверненнями (рубрика «Контакти»).
На засіданні виконавчого комітету селищної ради 14 січня 2020 року підведено підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконкомі селищної ради за 2019 рік та прийнято відповідне рішення від 14.01.2019 № 1 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконкомі селищної ради у 2019 році».
Протягом І півріччя 2020 року селищним головою та заступниками селищного голови здійснювалися виїзні прийоми громадян на територіях старостинських округів згідно із графіком, затвердженим розпорядженням селищного голови від 02.01.2020 року № 1-О (щопонеділка). За звітний період здійснено 9 виїзних прийомів (7 прийомів на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» на час карантину були тимчасово припинені, але мешканці зазначених територій могли звертатися до Манича В.О. за телефоном у визначені дні та години згідно з графіком).На 2 виїзних прийомах у червні звернулися 4 громадян із 6 питаннями. Основна тематика звернень: функціонування дитячих дошкільних закладів, благоустрій територій, питання комунального господарства, земельних відносин та ін..
Гарячі телефонні лінії за участі селищного голови, заступника селищного голови, заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретаря ради, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету проводяться щомісячно згідно із графіком. Звернення, в яких порушуються питання інформативного, довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються і вирішуються невідкладно. Звернення, що потребують більш детального вивчення, розглядаються у тому ж порядку, що й письмові звернення.
Протягом І півріччя 2020 року до Чернігівської селищної ради надійшло 135 звернень (за аналогічний період 2019 року - 212 ), з них отримано на особистому прийомі 78 звернень (у 2019 – 80 ). Основні питання, порушені у зверненнях, що надійшли у зазначений період, стосувалися: аграрної політики і земельних відносин – 32, соціального захисту –25, комунального господарства – 40, охорони здоров'я – 19, житлової політики – 5, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 2, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 7, транспорту і зв'язку – 1, діяльності органів місцевого самоврядування – 1. Дані про звернення громадян, що надійшли до Чернігівської селищної ради за І півріччя 2020 року у порівнянні з І півріччям 2019 року додаються.
Усі звернення щодо земельних питань було винесено на розгляд сесій селищної ради та прийнято відповідні рішення. Звернення, в яких порушувалися питання комунального господарства, земельних відносин вивчалися членами утворюваних комісій, про що складалися відповідні акти.
За результатами розгляду 32 звернення (24%) вирішено позитивно, на 102 звернень (75,5%) дано роз’яснення, 1 – надіслано за належністю.
Порушень термінів, неякісного розгляду звернень не зафіксовано.
Усі заяви, які надійшли до селищної ради протягом І півріччя 2020 року, детально опрацьовані, заявникам в належний термін надано відповіді.