Про організацію роботи зі зверненнями громадян в Чернігівській селищній раді протягом І кварталу 2020 року
Чернігівська селищна рада , організовуючи роботи з розгляду звернень громадян, керується в своїй діяльності Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та ін. законодавчими актами.
З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права на звернення громадян, створення сприятливих умов для організації особистого прийому громадян розпорядженням селищного голови від 02.01.2020 року № 1-О «Про затвердження графіків прийому громадян» було затверджено графіки особистого прийому громадян селищним головою, заступником селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступником селищного голови, секретарем ради, керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету, графік прийому громадян в населених пунктах старостинських округів Чернігівської селищної ради та графік проведення гарячих телефонних ліній.
Графіки прийомів громадян керівництвом селищної ради розміщено на офіційному сайті селищної ради та на інформаційному стенді в адміністративній будівлі.
На виконання Закону України «Про звернення громадян» громадяни можуть звернутися до органу місцевого самоврядування з електронними петиціями через офіційний веб-сайт Чернігівської селищної ради, а також з електронними зверненнями (рубрика «Контакти»).
На засіданні виконавчого комітету селищної ради 14 січня 2020 року підведено підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконкомі селищної ради за 2019 рік та прийнято відповідне рішення від 14.01.2019 № 1 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконкомі селищної ради у 2019 році».
Протягом І кварталу 2020 року селищним головою та заступниками селищного голови здійснювалися виїзні прийоми громадян на територіях старостинських округів згідно із графіком, затвердженим розпорядженням селищного голови від 02.01.2020 року № 1-О (щопонеділка). За звітний період здійснено 8 виїзних прийомів, на яких звернулося 49 громадян із 60 питаннями. Основна тематика звернень: функціонування дитячих дошкільних закладів, здійснення ремонтних робіт будинків культури, приміщень ФАПів, благоустрій територій, питання комунального господарства, земельних відносин та ін..
Гарячі телефонні лінії за участі селищного голови, заступника селищного голови, заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретаря ради, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету проводяться щомісячно згідно із графіком. Звернення, в яких порушуються питання інформативного, довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються і вирішуються невідкладно. Звернення, що потребують більш детального вивчення, розглядаються у тому ж порядку, що й письмові звернення.
Протягом І кварталу 2020 року до Чернігівської селищної ради надійшло 73 звернення (за аналогічний період 2019 року - 109 ), з них отримано на особистому прийомі 49 звернень (у 2019 – 42 ). Основні питання, порушені у зверненнях, що надійшли у зазначений період, стосувалися: аграрної політики і земельних відносин – 19, соціального захисту –11, комунального господарства – 27, житлової політики – 2, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 1, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 4, транспорту і зв'язку – 1, діяльності органів місцевого самоврядування – 1. Дані про звернення громадян, що надійшли до Чернігівської селищної ради за І квартал 2020 року у порівнянні з І кварталом 2019 року додаються.
Усі звернення щодо земельних питань було винесено на розгляд сесій селищної ради та прийнято відповідні рішення. Звернення, в яких порушувалися питання комунального господарства, земельних відносин вивчалися членами утворюваних комісій, про що складалися відповідні акти.
За результатами розгляду 23 звернення (32%) вирішено позитивно, на 49 звернень (67%) дано роз’яснення, 1 – надіслано за належністю. Порушень термінів, неякісного розгляду звернень не зафіксовано. Усі заяви, які надійшли до селищної ради протягом І кварталу 2020 року, детально опрацьовані, заявникам в належний термін надано відповіді.