ЧЕРНІГІВСЬКА ГРОМАДА
Запорізької області

Про організацію роботи зі зверненнями громадян в Чернігівській селищній раді у 2019 році

Дата: 30.03.2020 16:27
Кількість переглядів: 610

 

Чернігівська селищна рада, організовуючи роботи з розгляду звернень громадян,  керується в своїй діяльності Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та ін. законодавчими актами.

З метою забезпечення  реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права на звернення громадян, створення більш сприятливих умов для особистого прийому громадян розпорядженням селищного голови від 02.01.2019 року № 2-О «Про затвердження графіків прийому громадян» було затверджено графіки особистого прийому громадян селищним головою, заступником селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступником селищного голови, секретарем ради, керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету , графік прийому громадян в населених пунктах старостинських округів Чернігівської селищної ради та графік проведення «гарячих» телефонних ліній. Розпорядження опубліковано в газеті «Голос Чернігівки» та розміщено на сайті Чернігівської селищної ради, на стенді у приміщенні селищної ради. Щомісячно додатково у газеті «Голос Чернігівки» та на сайті розміщуються графіки виїзних прийомів громадян в населених пунктах старостинських округів та оголошення про проведення «гарячої» телефонної лінії.

Питання організації роботи зі зверненнями громадян систематично розглядаються на засіданнях виконавчого комітету Чернігівської селищної ради. На засіданні виконавчого комітету селищної ради від 10 січня 2019 року підбито підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконкомі селищної ради за 2019 рік та прийнято відповідне рішення від 10.01.2019 № 1 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконкомі селищної ради у 2018 році». З метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті селищної ради, забезпечення об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду  звернень  громадян,   відповідно до чинного законодавства України рішенням виконавчого комітету селищної ради від 10 січня 2019 року № 2 «Про організацію роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті селищної ради у 2019 році» затверджено заходи щодо організації роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті селищної ради у 2019 році. На виконання Заходів щоквартально здійснюється аналіз надходження та виконання заяв, пропозицій та скарг громадян. Аналітичні довідки про організацію роботи зі зверненнями громадян розміщуються на офіційному сайті Чернігівської селищної ради. 9 липня 2019 року на засіданні виконавчого комітету Чернігівської селищної ради заслухано інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян у І півріччі 2019 року та прийнято рішення від 09.07.2019 № 1 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті селищної ради за І півріччя 2019 року».

Протягом 2019 року селищним головою та заступниками селищного голови здійснювалися  виїзні прийоми громадян на територіях старостинських округів згідно із графіком, затвердженим розпорядженням селищного голови від 02.01.2019 року № 2-О (щопонеділка). Протягом 2019 року здійснено 45 виїзних прийомів, на яких звернулося 72 громадянина із 93 питаннями. Інформація щодо розглянутих на прийомі питань розміщується на офіційному  сайті селищної ради.

Гарячі телефонні лінії за участі селищного голови, заступника селищного голови, заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретаря ради, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету проводяться щомісячно згідно із графіком. Протягом 2019 року на гарячу телефонну лінію звернулося 4 заявника із 8 питаннями. Звернення, в яких порушуються питання інформативного, довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються і вирішуються невідкладно. Звернення, що потребують більш детального вивчення, розглядаються у тому ж порядку, що й письмові звернення.

На виконання розпорядження селищного голови від 18 вересня 2019 року № 230-К у період з 19 вересня по 03 жовтня 2019 року здійснено перевірку дотримання вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян у відділі освіти, молоді та спорту Чернігівської селищної ради. За результатами перевірки підготовлено довідку та надано методичні рекомендації.

Протягом 2019 року до Чернігівської селищної ради надійшло 415 звернень (за аналогічний період 2018 року - 270 ), з них отримано на особистому прийомі 140 звернень (у 2018 – 75 ). Надіслано поштою 215 звернень, електронною – 60. 6 звернень надіслано Запорізьким обласним контактним центром, 51 звернення, які надійшли на Урядову гарячу лінію та до обласного контактного центру,  надіслано районною державною адміністрацією згідно зі ст.. 7 Закону України «Про звернення громадян» за належністю.

Основні питання, порушені у зверненнях,  стосувалися: соціального захисту – 145, комунального господарства – 59, охорони здоров'я – 57,  аграрної політики і земельних відносин – 56,  освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 41, транспорту і зв'язку – 19, житлової політики – 11, діяльності органів місцевого самоврядування – 5, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 2 екології та природних ресурсів – 1. Дані про звернення громадян, що надійшли до Чернігівської селищної ради протягом 2019 року у порівнянні з 2018 роком, додаються.

Усі звернення щодо земельних питань було винесено на розгляд сесій селищної ради та прийнято відповідні рішення. Звернення, в яких порушувалися питання комунального господарства, земельних відносин вивчалися членами утворюваних комісій, про що складалися відповідні акти.  

За результатами розгляду звернень 42 питання  вирішено  позитивно, 120 – задоволено,  на 253 питання дано роз’яснення.

Порушень термінів, неякісного розгляду звернень не зафіксовано.

Усі заяви, які надійшли до селищної ради протягом 2019 року, детально опрацьовані, заявникам  в належний термін надано відповіді.

На території Чернігівської об’єднаної громади функціонують 11 старостинських округів.

До складу Чернігівської об’єднаної територіальної громади входить 41 населений пункт. Сполучення між населеними пунктами здійснюється міжміськими транзитними автобусами. Протягом 2019 року  до голови селищної ради з питання щодо необхідності поліпшення транспортного сполучення сіл району із районним центром звернулося 19 громадян. Селищною радою проводиться робота з організації регулярних перевезень пасажирів автомобільним транспортом, які охоплюватимуть всі населені пункти району. Відповідно до укладеного договору  Запорізьким національним технічним університетом проведено вивчення попиту на регулярні перевезення пасажирів автомобільним транспортом на території громади.

35% звернень стосувалися соціального захисту населення. Станом на 10.12.2019 року задоволено 120 заяв щодо надання матеріальної допомоги (на лікування, учасникам бойових дій у зоні проведення АТО , на поховання осіб працездатного віку, які ніде не працювали і не перебували на обліку в центрі зайнятості).

У районі соціальні послуги найменш захищеним верствам населення - пенсіонерам, особам з і інвалідністю  та громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинам надає Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) . У територіальному центрі функціонують структурні підрозділи: відділення соціальної допомоги вдома, відділення денного перебування, відділ реєстрації обліку бездомних громадян, пункт прокату технічних та інших засобів реабілітації.

Протягом 2019 року виявлено та надано соціальні послуги 905 особам.

Відділення соціальної допомоги вдома, згідно Державних стандартів, надає соціальну послугу – догляд вдома. На території Чернігівської селищної ради функціонує 37 дільниць, що охоплюють обслуговуванням жителів всіх старостинських округів, по наданню цієї соцпослуги. Послугу догляд вдома отримали за 2019 рік 387 осіб. Соціальні послуги надаються на безоплатній та платній основах.

Соціальну роботу з сім’ями, дітьми та молоддю, які перебувають у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги, проводить КЗ «Центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді» Чернігівської селищної ради. Станом на 01.12.2019 року на обліку у ЦСССДМ перебуває 161 сім`я, в яких виховуються 318 дітей, що перебувають в складних життєвих обставинах. Вищезазначеним категоріям осіб надано 1076 послуг (консультування).

З метою забезпечення доступу населення і бізнесу до якісних адміністративних послуг у смт Чернігівка функціонує Центр надання адміністративних послуг.

Не менш важлива сфера – освіта. Дошкільною освітою охоплено 450 дітей.

1 вересня 2019 року відкрито 16 перших класів, в яких навчається  190 здобувачів освіти. У 12 закладах загальної середньої освіти Чернігівської ОТГ відкрито групи подовженого дня для навчання 480 здобувачів освіти початкової ланки.  У 2019 році кількість здобувачів освіти у закладах загальної середньої освіти складає 1624 особи. 615 здобувачів освіти забезпечено  організованими  підвезеннями, що становить 100% від потреби. 41 звернень громадян стосувалися належного забезпечення освітнього процесу, покращення матеріально-технічної бази навчальних закладів. У 2019 році в усіх закладах освіти за кошти місцевого бюджету проведено  ремонтні роботи,  оновлено майно, придбано медикаменти, обладнання (водонагрівач, спіралі для електроплит, електрообігрівач, холодильник, металеві двері, насосна станція, стінка, матеріали для альтанки, кахель для підлоги в майстерню та музей, ремонт покрівлі, матеріали для огорожі).

Одним із пріоритетів діяльності селищної ради залишається охорона здоров’я. Первинною ланкою надання медичної допомоги є КНП «Чернігівський Центр ПМСД». Лікарями укладено 13423 декларації про вибір лікаря  з надання первинної медичної допомоги, що становить 80% від наявного населення громади.

Структура КНП «Чернігівський ЦПМСД» селищної ради складається з 5 амбулаторій загальної практики сімейної медицини, 8 фельдшерсько-акушерських пунктів та 5 фельдшерських пунктів.

Протягом 9 місяців 2019 року медичну допомогу на  вторинному рівні надавала Чернігівська ЦРЛ , яку рішенням селищної ради від 01.10.2019 № 05 «Про створення комунального некомерційного підприємства «Чернігівська районна лікарня» реорганізовано в комунальне некомерційне підприємство «Чернігівська районна лікарня» на 50 ліжок та 143 штатними одиницями. До складу лікарні ввійшли терапевтичне, хірургічне, та приймально-діагностичне відділення, відділення реанімації та інтенсивної терапії, амбулаторну допомогу надають спеціалісти поліклініки, клініко-діагностична лабораторія.

57 звернень громадян стосувалися питання охорони здоров'я. Керівництво  КНП «Чернігівський ЦПМСД» та КНП «Чернігівська районна лікарня»  спрямовує свою  роботу на покращення умов обслуговування населення, підвищення якості надання медичних послуг.

Керівництвом та виконавчим апаратом Чернігівської селищної ради вживаються необхідні заходи щодо об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду пропозицій, заяв та скарг громадян з метою підвищення ефективності роботи органів місцевого самоврядування зі зверненнями громадян.

ДАНІ


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь