A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
ЧЕРНІГІВСЬКА ГРОМАДА
Запорізької області

Про організацію роботи зі зверненнями громадян в Чернігівській селищній раді за 9 місяців 2019 року

Дата: 30.03.2020 16:22
Кількість переглядів: 217

 

З метою забезпечення  реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права на звернення громадян, створення сприятливих умов для організації особистого прийому громадян розпорядженням селищного голови від 02.01.2019 року № 2-О «Про затвердження графіків прийому громадян» затверджено графіки особистого прийому громадян селищним головою, заступником селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступником селищного голови, секретарем ради, керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету, графік прийому громадян в населених пунктах старостинських округів Чернігівської селищної ради та графік проведення гарячих телефонних ліній.

Графіки прийомів громадян керівництвом селищної ради розміщено на офіційному сайті селищної ради та на інформаційному стенді в адміністративній будівлі.  Щомісячно графіки виїзних прийомів громадян у старостинських округах та оголошення про проведення гарячої телефонної лінії розміщуються  на сторінках  газети  «Голос Чернігівки».

Робота керівництва та апарату селищної ради спрямована на виконання  заходів  щодо організації роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті селищної ради, затверджених рішенням виконавчого комітету селищної ради від 10.01.2019 року № 2  «Про організацію роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті селищної ради в 2019 році» .

Протягом 9 місяців 2019 року селищним головою та заступниками селищного голови здійснювалися  виїзні прийоми громадян на територіях старостинських округів згідно із графіком, затвердженим розпорядженням селищного голови від 02.01.2019 року № 2-О (щопонеділка). За звітний період здійснено 34 виїзних прийоми, на яких звернулося 170 громадян із 110 питаннями. Основна тематика звернень: організація роботи загальноосвітніх шкіл, функціонування дитячих дошкільних закладів, здійснення ремонтних робіт та модернізація опалення будинків культури, приміщень ФАПів, здійснення робіт із благоустрою територій , обмеження руху великовагового транспорту по центральним вулицям сіл, здійснення робіт по експлуатаційному утриманню доріг, функціонування закладів охорони здоров'я району.

Протягом 9 місяців 2019 року до Чернігівської селищної ради надійшло 340 звернень (за аналогічний період 2018 року - 185 ), з них отримано на особистому прийомі 118 звернення (у 2018 – 45 ). Збільшилася кількість звернень громадян на Урядову гарячу лінію, у зв'язку із зручністю такого виду звернення для заявників. Основні питання, порушені у зверненнях, що надійшли у зазначений  період, стосувалися: аграрної політики і земельних відносин – 42, соціального захисту – 118,  комунального господарства – 46, житлової політики – 8, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 29, транспорту і зв'язку – 17, діяльності органів місцевого самоврядування – 4, екології та природних ресурсів – 1, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 2,   Найбільша кількість колективних звернень громадян стосувалася необхідності обмеження руху великовагового транспорту по центральним вулицям сіл та необхідністі здійснення ремонтних робіт дорожнього покриття, у зв'язку з активною його руйнацією у літній період. Дані про звернення громадян, що надійшли до Чернігівської селищної ради за 9 місяців 2019 року у порівнянні з 9 місяцями 2018 року додаються.

Усі звернення щодо земельних питань було винесено на розгляд сесій селищної ради та прийнято відповідні рішення. Звернення, в яких порушувалися питання комунального господарства, земельних відносин вивчалися членами утворюваних комісій, про що складалися відповідні акти.

Протягом звітного періоду задоволено 103 заяви щодо надання матеріальної допомоги (на лікування, учасникам бойових дій у зоні проведення АТО , на поховання осіб працездатного віку, які ніде не працювали і не перебували на обліку в центрі зайнятості).

За результатами розгляду: 131 звернення (39%) вирішено позитивно, на 209 звернень (61%) дано роз’яснення.

Порушень термінів, неякісного розгляду звернень не зафіксовано.

Усі заяви, які надійшли до селищної ради протягом 9 місяців 2019 року, детально опрацьовані, заявникам  в належний термін надано відповіді.

Гарячі телефонні лінії за участі селищного голови, заступника селищного голови, заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретаря ради, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету проводяться щомісячно згідно із графіком.  Звернення, в яких порушуються питання інформативного, довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються і вирішуються невідкладно. Звернення, що потребують більш детального вивчення, розглядаються у тому ж порядку, що й письмові звернення.

ДАНІ


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь